vineri, 20 august 2010

update



Hai ca nu am mai actualizat de ceva vreme...
Am fost in concediu, am fost pe la mare, un pic si prin Vama, un pic pe la Cta sa particip la un concurs de starcraft 2, unde am pierdut.
A fost frumos dar constat ca ma urmaresc in continuare comparatiile si nu cred ca o sa scap de ele prea curand. Compar de fiecare data ce fac acum si ce faceam inainte.
Acum fluctuez intre foarte plictisit si foarte activ. In ultima vreme am fost mai mult plictisit si fara chef de nimic. Sunt oarecum resemnat si nu fac decat sa stau pe val sau in vant. Am mai fost si a doua oara la mare...cam aceeasi chestie, m-am pictisit si nu m-am plictisit. M-am intalnit cu niste oameni cel putin interesanti pe care ii stiu de mult dar nu si in real life. Am baut o noapte intreaga si am reusit sa nu dorm pana la 9 dimineata. Nu credeam ca mai pot sa extremizez asa dar vad ca se poate. Dupa 3 ore de somn si una pe sezlog am plecat inapoi la Bucuresti. Am condus mahmur, zombie si fara ITP. A fost frumos pe alocuri.
Acum nu mai am bani deloc si foarte probabil de la 1 o sa fiu si jobless. Insa nu prea ma sperie nimic cu exceptia sanatatii care sper sa o am in continuare stabila, cu toate ca nu prea ii ofer conditii....
Cu fosta am vorbit doar azi putin, dupa aproape 2 saptamani. Probabil i-am parut putin distant dar nu prea mai ma duc bateriile sa mai ma intereseze. Ma intereseaza dar incerc pe cat de mult sa-mi suprim instintele. Nu vreau sa stiu cum a fost ea fericita la munte, la mare..in general cu un altul. Nu sunt ipocrit, dar m-ar face sa ma simt si mai prost asa ca incerc sa ma rezum la cat sa nu ma mai atinga.
De cum trece timpul sunt din ce in ce mai multe lucruri care le oserv lipsa si in conjunctura actuala este destul de greu sa le inlocui cu altele.
Realitatea e ca sunt cam inadaptat. Nu ca as avea probleme de comunicare dar nu exista prea multe tangente cu alti indivizi. Sunt un om sarac lipit la acest capitol. Cum am ajuns aici...una ca am fost bagat prea mult timp in jocul de-a familia si doi e ca fara sa-mi dau seama am intrat si intr-o categorie care e recunoscuta din start pentru nesocializare, it-isti..geeks...gen.
O alta chestie e ca de la o vreme am inceput sa urasc lumea, anumite persoane ma scarbesc. Nu mai am acceasi putere de acceptare, peste tot imi par numai prosti, redusi si taratoare. Dar, un mare dar, astia sunt fericiti si cum fericirea e relativa nimic nu prea mai conteaza. Asta e...
Hmm ma uit putin in susul postului si cred ca sunt si putin deprimat.
Ar mai fi niste nimicuri dar ma lovit lenea....dust in the wind...


Niciun comentariu: