duminică, 29 august 2010

nu am titlu



Cred ca am dat de un grup misto :). Sunt necunoscuti 99%, dar na, de la o vreme totul este strain mie si ma astept ca dupa o vreme sa nu mai fie. Ce zic e ca aseara am auzit pentru prima data la chitara pe viu o melodie care-mi place mult,
"deep blue something - breakfast at tiffany's" si suna al nabi de bine. I was happy!
Si mai e ceva pe acolo dar e prea rupt din filme de prin 99 cu buffy (abstract sa stiu doar eu si aia destepti) pentru a scrie aici. Nu e nimic dar am impresia ca va fi. Si eu cred ca intodeauna cand ai impresia de ceva sunt foarte mari sanse sa fie asa, numai ca atunci cand rezultatul e negativ ne autoconvingem ca "nu se poate sa fie asa".

In alta ordine de ideei am terminat si sezonul 3 din Dr. House. Daca treci peste chestia ca totul se repeta la fiecare episod, poti sa filtrezi niste umor, ceva perle bine puse si poate si o melodie foarte tare :


Niciun comentariu: