vineri, 19 decembrie 2008

long time no write



Am neglijat total sa mai scriu in ultima perioda. Nu am avut timp/chef, una sau alta sau amandoua.
Rezum scurt cam ce am mai facut si intamplat si ce merita detaliat o sa aprofundez dupa:
~ La serviciu se simte criza sau este folosita drept pretest desi nu cred si astefel bugetul pe anul viitor...bleahh de kkt sa vorbesc despre astea.
~ Inca nu stiu nimic despre revelion si petrecerea acestuia si nici nu prea ma intereseaza
~ Mi-am instalat microshit money , cred ca este mai bun si mai util mie decat quiken ( stie conversie fisier quiken la money )
~ Iau concediu 2 saptamani pana la anul, cred ca o sa fie ceea mai savurata pauza din viata mea, chiar aveam nevoie..o sa dorm si o sa citesc la greu, am doua carti neterminate, un forum downloadat ( forumu de la club C4), tutoriale de contabilitate, niste video tutoriale de oracle, si multe filme care vreau sa le vad ...hmm cam multe cred ca somnu o sa primeze.
~ Cel mai semnificativ mi-am luat C4 1.6 hdi 90 de cai 80000 kilometri si cel mai important e ca-mi place foarte mult, in sfarsit am si eu placerea de a conduce. Subiectu asta cred ca o sa-l detaliez.
~ Duminica plec la tara, sper sa ma combin pe la vreo ruda sa simt si eu taierea porcului.
~ Diseara avem petrecerea de sfarsit de an ..
posibil sa mai fi scapat ceva


Niciun comentariu: