vineri, 19 decembrie 2008

sa ne amintim...



In fiecare an, pe vremea asta, televiziunile difuzeaza si vorbesc despre aceleasi lucruri si anume revolutia din 89' si urmarile ei imediate...Chiar aseara am reamarcat ceva de genu, dar apoi am schimbat canalul si am dat de ilici vorbind despre noul guvern... Cat de bolnava sa fie societatea asta a noastra, ce cauta ala si multi altii la televizor in cutia cu geam cand ar trebuii sa fie intr-o cutie cu gratii...nu stiu ! Apoi am intrat intr-o discutie cu al meu coleg care credea ca mineriada a fost in 95 si ca roman a fost presedinte. Ce sa-i faci avea 3 ani atunci cand se intamplau astea :
part1 , part2 , part3 , part4
Un documentar foarte bun mai ales partea a 4-a, un documentar de care ne-au ferit televiziunile destul de bine pana acum. Sa crezi ca traiesti intr-o democratie...cred ca am mai vorbit despre asta, ca democratia o vad ca pe o dictatura perversa deoarece prin diferite unelte iese tot cum vor cei care dicteaza, regizeaza si problema apare.......ca tu crezi ca esti liber. Nu esti, esti mai ingradit decat in orice alt sistem, mananci ceea ce ti se spune ca e bun, ceea ce vezi, faci rate la banci, te angajezi la multinationale care platesc prost ca sa le poti platii, votezi daca te duci la vot, te duci la vot daca ai peste 50 de ani si votezi cu cel care ti-a dat un aparat de luat tensiunea, cumperi logan pentru ca nu ai bani de taxa de inmatriculare, platesti impozit mare ca sa fie cei de peste 50 de ani multumiti de pensie si sanatosi sa poata vota pe ala cu tensiometru....cred ca as putea sa adaug pana maine de dimineata dar trebuie sa plec la petrcerea lu peste prajit.


Niciun comentariu: