duminică, 10 august 2008

Lista mea de bloguri



Cand am inceput sa scriu am zis sa pun in lista aceea din dreapta cateva bloguri care le vizitez frecvent. Unele bloguri populare in .ro, altele ale unor prieteni.
Cele ale prietenilor le citesc pentru a afla ce pareri mai au si ce au mai facut. Celelalte doar ca sursa de informare, doar sa aflu ce mai e nou in www. Din clik in clik prin aceaasta categorie din urma am dat de o categorie de bloguri care ma atrage mult mai mult si care fac sa-mi para blogurile din care-mi alimentam nevoia de cunoastere pana acum, nimic mai mult decat niste tabloide, niste benzi desenate. Nu in toate si nu tot ce apare scris in ele este asa, de exemplu de la lazysysadmin mai inveti cate o chestie tehnica, sau de la haky, avionaru. Dar majoritatea intr-o mai mare s-au mai mica masura nu fac decat sa arate cu degetul sa-si exprime dezacordul fata de diverse...Nu este nimic rau fiecare are dreptul sa faca ce vrea in asta, fiecare are dreptul sa faca ce vrea, doar ca dupa cum spuneam am mai descoperit o categorie, ceea care incearca sa faca ceva, sa educe, sa ajute. De accea am sa filtrez putin sursele mele de cunoastere si am sa adaug cateva noi care-mi par mult mai pure. Acestea noi sunt deocamdata : empower , milionarul miroritic, octavdafinoiu.
Doar atat deocamdata, dar lacul este mult mai mare si inca nu am avut timp sa-l browsez pe tot, sigur are multe de oferit.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Alex, iau cuvintele tale ca pe niste aprecieri. Pentru moment, eu sunt concentrat pe pregatirea unor examene, dar in toamna imi voi relua articolele oarecum tehnice.

In aceasta perioada iti recomand cu toata caldura proiectul CitatulZilei.ro, cu care poti rasfoi bloguri interesante si cu care te si poti promova. Pentru inceput, modulele CZ sunt prezente pe 10-11 site-uri cu cca 3000 de vizitatori zilnic, asa ca nu strica sa scrii memorabil si sa-i inviti la tine pe blog!