miercuri, 13 august 2008

energy going low



In ultima perioada ma simt putin cam obosit...
Cauze : lipsa unui concediu in aceasta vara, somn cam nesatisfacator in ultima vreme, putin stres la serviciu . Trebuie sa-mi gasesc un weekend in care sa ma relaxez cumva, undeva facand si gandind nimic.

O colega de serviciu ma oboseste prin prostia de care da dovada sau poate pur si simplu este tipul care nici nu trebuie sa vorbesca, numai privirea ei ma irita... Genul careia ii explici de 2 -3 ori o chestie zice niste jumatati de da-uri la sfarsit spune ceva din care rezulta ca ti-ai pierdut timpul cu explicatia...nu inteleg cum naiba au angajato p'asta...cica a terminat Automatica he he

Vreau sa dorm mult dar pe de alta parte am si o mare sete de cunoastere si nu prea-mi vine sa pierd timpul cu somnul, chiar am gasit un domeniu care era cam arid in capul meu, tradeingul la bursa :-)


Niciun comentariu: