sâmbătă, 9 august 2008

news



Ieri am fost in portu' din Giurgiu, care arata ca un port parasit, desi activitate era, plutea o aroma de CAP comunist . Pacat ca nu ne fructificam mai bine avandajul geografic, unii vor canale sa ajunga la Dunare, noi le avem si nu stim ce sa facem cu ele.
Am adormit tarziu, am revazut Edward Scissorhands..my favorite movie.
Trebuie sa fac putin ordine in camera si in minte pentru ca ma simt cam dezorientat.
Trebuie sa fac niste calcule, sa fixez niste tinte, cele care le aveam se vad prin ceata si nu e bine .
Nu reusesc sa ma despart de tutun, am mai bagat cate o tigara pe zi si ma oftic pentru ca nu pot pune ziua respectiva la numarataore ca fiind zi fara tutun. Totusi e bine ca am inceput sa numar zilele pe care in care fumez si nu cele in care nu care sunt mai dese.
Revin in acest post cu urmari ...
Se pare ca a inceput razmelita in Georgia...ce badarani sunt Rusi astia, inca mai practica razbaie cu batu, nu stiu ca sunt la moda razboaiele economice, in fond nu e nevoie de pamantu ala ci de resursele lui....


Niciun comentariu: