luni, 28 iulie 2008

In weekend..



am fost in centre comerciale diametral opuse si in spatiu si in ce se vinde, cine vinde, cum vinde..
Sambata la Baneasa Shoping Center, frumos magazine multe unde pierzi usor si timpul si banii atunci cand ai, eu aveam doar timp :)
Duminica in targu din vitan, atmosfera de bazar din perioada medievala, se gaseste absolut orice, tepe la fiecare pas dar si chilipiruri de luat in seama. M-am uitat putin pe la masini si mi-a trezit a nu stiu cata oara pofta de a-mi lua si eu una, preturi acceptabile dar la fel nu se stie ce teapa poate fii sub unele capote.
Astazi din nou inca o saptamana de munca incepe. Dimineata oamenii din 330 tineau geamurile deschie chiar daca masina avea aer conditionat...prostia ma enerveaza rau. Deci nu pot spune ca am inceput saptamana bine dispus. Acum am niste chestii date de sefu sa le fac si nu prea le cunosc, alt motiv de indispunere.
Vom vedea..


Niciun comentariu: