marți, 29 iulie 2008

1st day



Un model al meu de cum sa traiesti in viata, i-mi spunea odata ca trebuie sa avem grija de plamanii nostrii pentru ca acestia sunt ca spuma laptelui, era vorba de bunicul meu...
Fumez de pe la 16 ani acum doi ani m-am lasat. Dupa un an de aer curat m-am reapucat. Pana acum vreo 2-3 luni placerea a decurs normal, fumam din ce in ce mai mult, am ajuns la un pachet pe zi, am incercat sa revin la vechea iubire, lucky lights. Aici s-a cam terminat joaca pentru ca am inceput sa tusesc si ma cam terminat la gat, dupa ultimile analize cica as avea o infectie in gat...
Asta e ceva mai deranjat decat starea de astenie si lipsa energiei care mi-o dau tigarile.
Sunt oameni care pot sa fumeze, oameni care pot dar nu vor si oameni care nu pot. Eu sunt in categoria a treia, imi place cum curge fumul si sentimentul de nimic care unii il comfunda cu relaxare, dar se pare ca nu este de mine sportul asta. Asta e...
O sa mai bag cate o speciala din cand in cand, poate un trabuc :) dar de astazi renunt la dependenta.
Pe langa astea economul din mine se bucura pentru reducerea cheltuielilor cu micile placeri ale vietii sau achizitiile de moarte lenta :)


Niciun comentariu: