miercuri, 30 iulie 2008

filme, carti



Asera am terminat de citit Parfumul de Patrick Suskind. Cartea a avut si o ecranizare si anume Perfume: The story of a murderer
Cand am incercat sa-l vad am adormit in prima jumatate pentru ca eram obosit si nu pentru ca nu ma atragea filmul. Totusi nu cred ca in filmul de o ora jumate s-a putut exprima tot ce a putut cartea. In carte mai ai timp sa stai sa constientizezi parfumul si metaforele...inumanitatea personajului principal ..etc nu vreau sa fac recenzie, ideea e ca mi-a placut mult si o sa vad si filmul in intregime. Pana la urmatorul salariu trebuie sa ma gandesc la alta carte buna care sa o citesc, pentru ca m-am hotarat ca la fiecare salariu sa-mi cumpar una. Nu e mult dar e ceva.

In rest aseara nu am mai rezistat si am fumat o tigara. Acum am un pachet fara o tigara si nu am fumat deloc de azi de dimineata desi am stat in mediu cu multi fumatori. Cred ca mai rezist, sper sa nu mai ploua ca aseara, ploaia ma face sa fumez.

Diseara ma duc sa vad Batman la cinema. Cred ca o sa ma rupa de realitate mai ales ca sunt si fan batman ..


Niciun comentariu: