luni, 16 mai 2011

Totul e bine



aproape. Adica sanatos sunt, bani de bere am, la munca invat chestii noi, o sa recuperez o datorie veche, totusi...ceva lipseste.
Aseara m-a durut capul ingrozitor. Urasc sa ma doara capul pentru ca nu am cu ce sa rezolv decat cu pastile, fiind singura chestie pentru care folosesc pastile cand e nevoie. Aseara nu aveam nimic de cap... Dar problema de fond e ca am observat ce nasol e sa nu fie nimeni pe langa tine cand iti este rau, nimeni caruia sa ii pese. Imi lipseste forta pe care ma sustineam acum multi ani. A ramas mai mult o imagine in care inca mai cred ca exista undeva. Intruchiparea fizica, la care ma uit acum in lista de im si care-mi pare din ce in ce mai frumoasa, este pana la urma nu ceea ce mi se parea mie. A stiut ce vrea si se pare ca a obtinut. Me not included. Dar, cum spuneam, cred ca pana la urma a fost doar un perete pe care eu mi-am proiectat visul. Nici nu mai tin minte cand am vorbit ultima oara si nici pe aici nu a mai dat. Aaaa, am vorbit inainte sa ma angajez, a incercat sa ma ajute cumva :|
Este interesant cum imi trece acum din nou prin ganduri. Undeva in subconstient ca este asociata cu simbolul despartiri. Pentru ca declansatorul este ruperea de I, deci nu ceva frumos, dar ceva neplacut. Apropo de despartiri, un prieten se plangea aseara ca toate femeile nu stiu ce vor. Parea mea e ca sunt si unele care stiu ce vor, dar astea au deja :). De aici ar rezulta cumva ca nici noi nu prea stim ce vrem, ca daca am sti, am avea.


Niciun comentariu: