marți, 23 noiembrie 2010

fara chef..



Nu stiu clar de ce, dar nu mai am nici un chef de nimic.
O fi de la vremea intunecat. De la somn putin. Poate este de la lipsa unui obiectiv fie el cat de mic. Posibil sa fie si de la lipsa de activitate la munca, unde chiar daca fac totusi ceva am impresia ca nu fac nimic. Ceilalti din departament sunt oameni normali cu minti normale...seful pare prost in continuare. Totusi e bine ca ne-am mutat in centru ca nu as fi vrut sa vad cum arata iarna din pipera.
Poate este si o chestie generala, de grup, pentru ca am vazut ca multi au devenit mai posaci de vreo saptamana. Este plictiseala mare si nu reusesc sa mai zambesc sau sa mai imi sclipeasca ochii dupa ceva.
Am inceput sa am cativa urmaritori din cunoscuti, plictisiti sau curiosi, e cam greu sa mai scriu prea direct unele chiestii ca raman fara prieten...uneori unele adevaruri sunt facute sa fie necunoscute...oricat de curiosi ar fi cei care vor sa le afle trebuie sa ramana ascunse.
Nu mai am nici chef sa-mi cumpar Galaxy S-ul sau desktopul de la fostul job.
Desi "unii" mi-au zis ca sunt zgarcit, eu cred ca intodeauna am fost mana larga si in ultima perioada chiar am cam exagerat. Deci nu mai vreau sa arunc aiurea bani pe doua chestii de care ma pot lipsi lejer, nu-mi ofara nici mare lucru, ba mai mult sunt si complementare cu alte costuri. Pentru calculator mai trebuie monitor o plaga video si schimbat internetul ca nu-si are rostul cu ADSL-ul asta, Samsungul trebuie luat cu ditamai abonamentul de 20e+.
Asadar numai elemente demotivante...astea si poate mai sunt si altele.
Prea putine s-au mai intamplat sa-mi motiveze un zambet. Nu mai sunt singurul angajat din familie. Am reusit sa vad un film foarte bun care nu stiu cum de l-am ratat, anume The Straight Story .


Niciun comentariu: