vineri, 7 august 2009

Ultima zi



Ma simt ca in liceu cand era ultima zi inainte de vacanta.
Nu am mai avut concediu vara de 2 ani. Urmeaza 2 saptamani care in mare parte le voi petrece in Spania in regiunea Andalucia.
Cei de la WizzAir i-am sunat si mi-au adaugat al doilea prenume, si Mirelei au schimbat din MR in MS. Am inteles de pe forumuri ca ar conta ca numele sa fie corect in rezervare. Deasemenea am mai aflat ca nu exista loc ci fiecare urca si ocupa loc in avion ca la autocar. Sa vedem cand o sa ma imbarc saptamana viitoare daca si cu bagajele am inteles cum sta treaba.
Am observat o inactivitate in absolut toate domeniile, mai ales pe internet. Cred ca toti sunt lesinati de caldura si sunt in concedii.
Sper sa reusesc in urmatoarele saptamani sa ma decuplez de stresul zilnic, toate grijile si mizeriile...


Niciun comentariu: