duminică, 5 iulie 2009

Animatiile anului 2009



Pe langa Coraline care a aparut precum o frumoasa surpriza mai sunt doua animatii care mierita atentia : Ice Age Dawn of the Dinosaurs si UP!!
Toate trei sunt genuri diferite si parca se adreseaza si unui public diferit.
Despre Coraline toate bune, am supus mai multe aici.
Celelalte doua le-am vazut saptamana trecuta resprectiv astazi si impreuna cu popcorn si suc au facut o gaura in buget de 160RON, dar parca merita...cam mult totusi.

UP - l-am vazut la Plaza in format 3d si dublat. La fel ca la coraline 30% din farmecul filmului se pierde prin dublaj, ce naiba nu degeaba se face casting pentru vocile personajelor. Animatia este la prima impresie una care se vrea comedie pentru cei mici, dar nu este asa este o comedie pentru cei mari. Are o poveste cu substrat filozofic care inmoaie accentele de comedie. Cei drept sunt si faze amuzante care i-ar amuza si pe cei mici dar filmul in principal se adreseaza celor mari si cu bacul luat pe invatat nu pe copiat. Animatia are un impact puternic si cred ca lasa loc si de UP 2.

Ice Age 3 - l-am vazut la light cinema in Auchan , varianta 3d dar de data aceasta nedublat cu subtitrare, adica litere pe ecran care iti intra in ochi :). Mult mai bine decat dublat. Chiar ma gandeam cine naiba sa dubleze vocea mamutului pufos...ministru culturii Paleologu cred :)
Filmul este la acelasi nivel ca Ice Age 2 cu acelasi dezavantaj fata de primul Ice Age si anume cu nu este primul. Destul de multe faze amuzante la care rad si cei mici si cei mari. Atentie totusi varianta digitala nu 3d este dublata si nu recomand asta mai ales la Ice Age... Dupa ce s-a terminat am plecat cu gandul ca toti copilasii care or sa-l vada or sa ceara parintilor un pui de dinozar : Mami Mami vreau si eu un dinozaur!!!
Cred ca acesta a fost ultimul Ice Age, nu are rost sa mai bata fieru pe ceva deja fumat cand pot oricand sa scoata alte animaulte amuzate.


Niciun comentariu: