duminică, 14 iunie 2009

puncte



~ aceasta este notarea nr 100 in caiet; la mai maulte !
~ Sambata am facut 300 de Km, masina merge frumos in continuare doar am impresia a ca inceput sa bata o bucsa pe stanga. Cu aceasta ocazie tin sa dau la mumu alora care li se pare interesant sa tina tronsunul Aviatorilor -> Arcul de triumf pavat cu pietroaie. Pe acolo rup masina aproape zilnic.
~ facui 300 de Km pentru ca fusai la Craiova la un botez. Nu mi-a placut mai mult decat drumul care e frumos mai ales noaptea cand e liber. Am ratat cu aceasta ocazie un alt botez (fetita lu' Tibanu) care cred ca era mai interesant din cauza persoanelor invitate acolo.
~ am observat ca din cauza unei postari mai vechi in care vorbeam despre pasarici am hotarat sa fac un experiment. Sa fac un nou blog mai impersonal in care sa incerc sa aduc din ce in ce mai multi cautatorii de pasarici :)... in spatele cautarilor de acest fel voi incerca sa educ putin.
~de doua saptamani eu si Mirela suntem o dovada vie ca se poate traii si fara frigider, fara mancare congelata. Aceasta cu ajutorul sau mai degraba lipsa lui din partea Domo. Domo au cel prost sistem de rezolvare a garantiilor. de Sa-i dea totii zeii din lume numai sanatate, copii retardatii si barbatii cu pula de 5 cm lu aia care raspunde la telefoane si face mereu legatura la un departament unde nu raspunde nimeni.


Niciun comentariu: