vineri, 19 iunie 2009

Baiatu cu ruteru in brate - post scris in tren



Ieri cand am ajuns la birou m-am trezit cu ordine de sus cum ca tre sa fac o
plimbare pana la Timisoara sa pun un router si setez niste imprimante sa printeze
prin port rdp de unix. Asa se intampla cad pleca omul de la tehnic si-si baga piciorul si nu mai vrea, te reorientezi catre altii, asa zisi buni la toate.
Si uite asa aseara eram in tren cu linksysu in brate.
Am ajuns la 7 dimineata in Timisoara, nu am apucat sa vad nimic din oras singurul lucru care l-am remarcat e ca au multe biserici greco catolice si normal arhitectura lor diferita.
Oricum mie mai mult imi place drumul. Imi place sa merg cu trenul, normal pe drumuri care nu am mers niciodata. Una dintre cele mai tari atractii turistice este transsiberianul dupa mine .
Acum sunt prin podisul Banatului, admir peisajele frumoase, e aer conditionat, e putina lume in tren, e priza de laptop, si e muzica chill in casti.
De la Craiova inspre Bucuresti o sa ma cam plictisesc deoarece pe acolo am mai fost. Probabil acolo o sa ma delectez cu vrun documentar din Seria Time de la BBC.

Este o senzatie placuta sa mergi cu trenul, sa ai vai si dealuri in stanga si dreapta si sa scrii pe laptop in timp ce asculti ceva linistit, ai impresia ca zboti, este terapeutic. Cand ma uit la tara asta ce frumoasa este si cat de putin este pretuita aceasta frumusete, sicer imi pare rau. Imi pare rau ca sunt oamenii care o populeaza, prea multi oamenii care nu o merita.
Relatarii despre oamenii din vagon nu am pentru ca nu prea sunt, deocamdata.
Ia uite ce chestie, sunt in baile herculane, nu stiam ca e pe aici. Aici am fost cand eram copilas cu bunicii si singuru lucru care mi-l amintesc e ca ma prins odata o ploaie si am alunecat in niste namol si m-au certat. De aseamenea i-mi mai amintesc din aceea tabara ca ungurii sunt rai ca ne strangeau cu usa la tren si nu vorbeau romaneste. :) Tocmai am ajutat o gagcicuta misto sa-si urce geanta mai mare de doua ori decat ea. O fi unguroaca ?!! Gagica nu geanta :))
Gata cu prostiile, ia sa fac eu putina curatenie prin mediu virtual.
Acum am observat, gagica e cu laptopu in spatele meu la fel ca mine...si cu casti. Poate mai tarziu ne combinam la un joc in retea. Am eu cablu :D
Si uite asa am inceput sa relatez si despre oameni.
Faina Orsova, bine ca scria pe o pancarda portul orsova ca eu nici nu stiam ce e lacul asta mare intre dealuri. La geografie eu invatam la istorie :)
Sheeet cat de fain e peisaju pe la Orsova si ce melodie tare mi-a intrat in fubar 03 - Ibizarre - Las Brisas.flac....divin.
Tocmai am trecut prin Dorobeta-Turnu-Severin si mi-am adus aminte ca tre sa trec peste langa un picior de pod de istorie...aaa si mi-am dat seama si ce este apa asta mare pe langa care tot merg de vreo ora.
Din Craiova au urcat un zigan si o ziganca si acum tot vagonu pute a branza.
...si nici macar gagica nu e unguroaica.


Niciun comentariu: