marți, 18 noiembrie 2008

filme



I-mi place sa vad filme, am vazut foarte multe filme de la filme din 40' pana la filme inca neaprute in cinemaurile noastre, de la filme asiatice la filme rusesti . Nu prea am timp sa fac reviewuri pentru toate si unele nici nu merita.
Acum doua nopti am vazut Let the right one in un film norvegian despre vampiri...he he ce comun suna ..un film despre vampiri. Defapt este mult mai mult de atat, este o poezie de film, o poveste de dragoste inocenta intre doi copii de 12 ani dintre care unul este vampir. Totul este pus in contrast in acest film, dragostea, ura, cruzime, gingasie, inocenta, moarte, sange, zapada....
Este in norvegiana dar versiunea care am vazuto eu era un screener cu sub in engleza si in plus de asta am gasit si subtitrarea in romana. Are ceva din filmele asiatice. Mai multe detalii si mai profesioniste in comentariile filmului de pe imdb.


Niciun comentariu: