miercuri, 1 octombrie 2008

cate ceva



Mi-am luat laptopul din nou de la service. Acum mi-au zis ca avea praf si frimituri la butonul de la touchpad....amuzanta cauza.
Merge treaba la serviciu desi sefuletul adica team leaderul este cam prost si nu i se potriveste deloc rolul de lider. Nu sunt pentru sefi care te lasa sa faci ce vrei dar urasc tare cand cel superior ierarhic mie este mai prost ca mine sau cand stiu ca nu ar putea sa-mi substituie munca in orice moment. Sefii pe care ii respect sunt cei care cunosc ceea ce fac eu si in proportie de, sa zicem, 70 % ar putea sa faca si ei...asta nu stie engleza deloc si cam asta spune tot.
In weekend am fost la o nunta la care singra atractie pentru mine a fost partenera mea cu a ei rochie foarte crapata si o sticla de vin ..pe care am bauto..partenerei i-am facut altele ...dupa ce am baut vinul. Acum imi dau seama ca individual privind, evenimentul mi-a placut.


Niciun comentariu: