duminică, 21 septembrie 2008

weekend prost



Am fost la plimbare cu colegii de serviciu (cica ii zice TB, team bealding) pe la predeal...nu mi-a placut. Nu sunt adeptul lipsei totale a organizarii dar nici asa, ce atata sablonizare a evenimentului. Cred ca este de ajuns pentru a face lumea sa se cunoasca, sa ii pui pe toti intr-un loc mai departe de civilizatie, sa le dai sa bea, sa le pui muzica, sa le dai ceva sa fumeze..si cam atat. Plus de alta o conditie indispensabila este sa pentreaca o noapte impreuna, pentru ca noaptea multi se transforma, arunca mastile lucioase. Incepuse bine, dar cum a inceput am plecat inapoi. M-am intors acasa si dupa cateva minute de utilizare a laptopului mi s-a intaplat din nou beleaua cu butonul stanga de la touchpad, asa ca here we go again.
Diseara ma duc la ziua lui Alexandru, sa bem sa ne veselim, alea alea...ma duc sa-i caut un cadou.
Am gasit o melodie care merge perfect pe weekendul asta innorat :
Guano Apes - Kisss The Down


Niciun comentariu: