vineri, 19 septembrie 2008

libertate



Este o stare de fapt din ce in ce mai greu de atins in societatea actuala.
Cu cat evoluam mai mult cu atat suntem mai putini liberi. Ne legam de necesitati alteori inexistente cum ar fi internetul, fumatul, tvul..multe. Toate nevoile care le avem si pentru care trebuie sa facem un efort mai mic sau mai mare ne ingradesc libertatea. Trebuie sa intru la master pentru a obtine loc in camin. Am nevoie de el pentru a-mi reduce costurile. Anul acesta sunt multe cereri in regie. Este greu si destul de stresant procesul. Multe cereri venite de la cei de anul I care cei mai multi nu dau pe la scoala primul an, apoi sunt exmatriculati. De ce cer ei camin. Simplu, de cand s-a eliminat examenul la admitere, toti kinderii care vin la bucale la facultate, facultate e mult spus..o sa-i spun spiru, baga dosaru si la poli ca nu costa mult inscrierea iar locul in camin este 1000 de euro. Cam asa merge treaba la romanica..Si eu dau la master tot pentru loc dar, vreau sa fac si masteru, e un fel de imbinare a utilului cu placutului. Cred ca or sa se indrepte lucrurile si la noi dar nu stiu cand. Ma refer la probleme pe care le au tinerii cu locuintele. Orice este exagerat este tras, fie ca se vrea fie ca nu, inspre normalitate. Totul tinde intodeauna spre o linie normala de evolutie. Acum nu stiu daca pretul pe locuit este cel exagerat sau puterea noastra de cumparare este mica. Poate amandoua se vor ajusta si ne vom intelege mai bine. Ar mai fi multe de spus in acest sens dar nu vreau sa ma intind.

Vreau sa mai puctez in caiet cateva chestiuni. Am avut drepate acum ceva vreme cand am spus ca miroase a criza economica mondiala...Dar acum dupa ce am vazut ca solutia gasita a fost marirea lichiditatilor sau preluarea de organizatii guvernamentale (FED nu cumva este privata) a pacientilor bolnavi (AIG), imi miroase a criza controlata, si manipulare. Este dubioasa rau situatia.
Maine plec in team bealding cu ai mei colegi, 113, la predeal...vremea e cam friguroasa si nu cred ca o sa ne mearga prea bine fara niste vin fiert. Sper sa apuc in autocaru cu mai multe gagici ca daca nu mi se accentueaza starea de plictiseala pe care deja o am.
O sa se lanseze Nokia E72..abia astept sa ma joc cu el...de cand asteptam sa faca si ei un slider lateral cu tastatura qwerty, asta da functionalitate.


Niciun comentariu: