luni, 31 decembrie 2012

Rezolutii iar



Ultima zi din 2012. Asa cum prevedeam in postul asta  , a fost un an mai slab decat precedentul 2011.

Nu am realizat aproape nimic din ce mi-am propus acolo, sau doar partial.
M-am implicat si mi-am crescut valoarea in jobul de care ma bucuram. Dar din pacate doar o valoare spirituala. Astfel ca nu am inclinat pozitiv balanta bugetara, ba am intrat mai mult in minus.
M-am lasat de fumat doar ianuarie, nu am prea trait sanatos decat pana prin iunie, drept dovada ca la ultimele analize nu am mai stat prea bine. Din ce m-am documentat nu din cauza alcoolului ci de la fumat. Cum am mai spus si altadata, sunt oameni al caror organism nu este construit sa duca acest obicei. Eu sunt unul.
M-am plimbat mai putin. Totusi am reusit sa ajung pe munte de vreo 4 ori si la mare de 3. Chiar si locuri mai salbatice si in care nu am mai fost. 
Am reusit sa aduc visul in realitate. Realitatea s-a dovedit a fi cu multe clase sub asteptari. 
Si acum, ce vreau sa fac in 2013?!
Vreau sa cresc nivelul de valoare in tot ceea ce fac si consum. O sa ma descotorosesc de toti si tot ce nu imi 
ofera ceva care sa aduca un aport de placere, confort sau inteligenta, mie. Pare egosim pur. Eu nu cred in egoism, cred in succes.
O mica paranteza...Chiar in momentul cand scriam asta am primit o invitatie la un interviu :). Imi plac mult coincidentele :)))

Vreau sa ma stabilizez in relatiile cu sexul frumos :)  asta nu inseamna neaparat o relatie. Chiar si singur esti stabil. Cei drept ca mai vreau sa si traiesc anumite frumusesti ale vietii impreuna cu altcineva deci sa zicem ca nu mai vreau sa fiu singur.

In continuare am in plan sa urc pe munte si as vrea sa adun si ceva echipament sa-mi pot permite sa urc iarna.

Un lucru de care m-am deprins in 2012 este cititul. As vrea sa maresc frecventa. Sa zicem o carte pe luna, nu e mult dar e ok.

Ma las de fumat. Am fumat putin rau in ultima saptamana si astept anul nou sa termin cu totul.
O sa continui sa merg mai mult la teatru si opera.
O sa am nevoie de un nou laptop deci si asta e pe lista.

Cam atat...daca-mi mai vin ideei pana maine, mai adaug.
Si mai vreau...tot ce mi se cuvine.




Niciun comentariu: