vineri, 7 octombrie 2011

Am racit..



Am inceput de vreo luna sa fiu mai restrictiv cu mancare si sa manac mai sanatos dar si mai putin. Asta cred eu ca mi-a afectat sistemul imunitar si am reusit sa racesc foarte usor, ceea ce mi se intampla destul de greu cand bagam ceafa si cartofi prajiti la greu...Acum ma tratez cu niste vin ramas de la iesirea cu cortul de acum 2 saptamani. Deci nu ma intereseaza raceala prea tare, este usoara si oricum o sa treaca maine, poimaine...
Chestia e ca ma simt intr-o pasa mai prosta si ca de obicei cu asta vine si cheful de a mai scrie cate ceva pe aici.
Aseara am fost la deschiderea unui nou magazin S.tefanel, am mai intalnit cativa fosti colegi, am mai retrait atmosfera care era acum vreo 4 ani si normal am cazut putin in melancolie, pentru ca era frumos. Cineva s-a suparat ca nu i-am prospus sa vina desi propunerea ramanea doar propunere ca oricum nu venea, imi dau seama acum ca probabil nu am propus pentru ca nici inainte nu mergeam insotit la astfel de chestii.
Sunt un pic intr-un moment de cumpana, cand nu stiu in ce directie sa-mi indrept atentia. Cred ca trebuie sa-mi gasesc putin linistea, prin ceata si agitatie nu pot sa vad deloc bine. Sper ca pana la sf lunii sa am viziuni mai clare despre anumite chestii.
Sau poate nu si nu o sa am niciodata pentru ca asa sunt eu. Adevarul este ca o parte din mine inclina si ii place sa fiu eu singur cu mine. Poate este doar o sete inca neastamparata venita dupa o perioada indelungata de ...altceva. Poate o sa-mi treaca.
Adevarul e ca anul asta am facut atat de multe chestii incat nu le mai tin minte si am impresia ca sunt facute in alti ani, fiind obisnuit cu o frecventa mai scazuta a evenimentelor.
Un lucru e bine, ca jobul este ok si imi permite sa am liniste si timp sa ma gandesc, poate pan la urma-mi vor venii si idei de viitor, planuri, obiective...trebuie doar sa gasesc motivul...sau motivatia.


Niciun comentariu: