luni, 21 martie 2011

un pic racoare



Nu prea mai stiu ce sa fac. Sunt un pic dezorientat, cred ca e timpu sa ma asez putin si sa-mi fac putin ordine in dulap, apoi sa vad unde ma situez.
Cautarea jobului merge foarte greu. Sunt un pic la mijloc si asta nu e bine. In primul rand specializarea este intre opreational si software, nu prea stiu in ce parte sa ma duc. Apoi nu exista nimic in care sa fiu exceptional de bun, dar sunt multe despre care stiu la nivel nediu. Dar tocmai asta nu se cauta. Acum se cauta ori ceva exceptional ori ceva fara cunostinte. Si eu unde sa ma duc ?! Motivarea parca mi-a cam murit, asa putin, fara vreo sustinere stabila. Concediu asta prelungit ma face sa ma simt putin exclus din societate.
aaa si I, nu am nici cea mai mica idee ce vrea si cred ca nici ea nu stie.
Deci trebuie sa trec putin in "serious mode", se pare ca am nevoie sa gust putin din realitate.


Niciun comentariu: