miercuri, 7 aprilie 2010

Lungul drum spre capitala



Drumul Alexandria - Bucuresti E70 este un drum bun dar nu atat cat sa suporte nevoile actuale de trafic, ca dealtfel intreaga infrastructura rutiera a Romaniei. Pe o banda nu pot sa circule si tiruri, autocare si masini mici. Nu poti sa stai in spatele unuia care merge cu 80. Puteai sa faci asta acum 20 de ani cand 90 era maxim cat sa nu iti zboare tabla de pe dacia castigata la loz in plic. Dar acum toti au maisini cum au telefoane mobile. Plus ca la un anumit volum de trafic este absurd ca masinile de pe un sens sa se mai intalneasca, cu masinile de pe sensul opus, s-au mai rau cu oameni perpedes din localitati. Asta se poate vedea daca numeri crucile de pe margine. Fac o paranteza aici si as ruga sa numere cineva crucile de pe marginea drumului dintre Ploiesti si Campina pentru ca eu m-am apucat cand eram pe la jumatate si am numarat vreo 22, sunt vreo 20 de km cred.
Sa revin la E70,in conditiile de mai sus cei 90 Km ii fac in 120 min.
De Paste insa este o situatia mai specila. Anul trecut am facut 5 ore. Mda 5 ore, coada de asteptareti intinzanduse pana la bariera de la Draganesti. Anul asta coada a crescut si am ajuns la ea dupa 10Km de la Alexandria. Am mers cam o ora pe E70, mers fiind mult spus, stateam 5 min si mergeam 2. In vale in Draganesti am inteles ca nu se poate si am facut stanga inspre Videle deoarece fiind din Teleorman mai stiu asa rutele judetene. Am descoperit un drum spre Bucuresti 80% bun restul cu gropi. Dar necirculat. Un drum care s-a pastrat asa cum era cel de prin Buzescu acum 20 de ani, cu plopi inalti pe margine.
Poti sa te orientezi dupa indicatoare, am trecut prin Videle, Marsa, Purani, Roata de Jos, Crevedia, si cele doua Bolentinuri. De la Crevedia incepe o zona cu grad mare de avutenie, adica multe viloaie, q7, bmwuri si povaj la poarta. Se intra pe A1 undeva inainte de fashion house. Pe A1 se mergea ok. Am facut 2 ore 30 asta si cu prima ora unde mai mult am stat.
Deci cam asta e o alternativa buna, eu as putea chiar sa ocholesc si Alexandria, mergand direct spre Videle prin Vartoape.


Niciun comentariu: