marți, 1 decembrie 2009

Revelion 2010



O alta sarbatoare supraevaluata la noi. E de stat acasa, nu e de munca, e de mancat, e de baut, e bine.
Prilej de voie buna. Eu vad revelionul mai rezervat, un fel de craciun dar impreuna cu prieteni.
Pana acum l-am cam facut pe la tara, dar anul acesta m-am gandit sa mai schimb locatia.
Si am inceput sa caut....si eu stiu sa caut. Pana acum nu am gasit.
Mi se pare revoltator, niste oferte care violeaza bunul simt. Nu se poate ca pentru acelasi serviciu + o masa festiva sa ceri de trei ori sau poate si mai mult decat in alta perioada din sezon. Inteleg sa fie mai mult ca e normal si din punct de vedere economic, creste cererea ar trebuii sa creasca si pretul. Dar nu asa.
Totusi sunt prosti aia care dau nu aia care cer. Asta momentan, ca daca aia care cer or sa se trezeasca in ajun cu vila goala, ei raman de prosti si or sa o inchirieze din gara sub pretul pietei.
Cineva care da 20 de milioane pentru doua persoane pe 4 nopti si o masa de revelion este un inconstient, mai ales in perioada asta cand cash is gold . Si acesta este un pret mic.
Singurii care o sa reusesca sa-si inchirieze cosmeliile de rigips sunt aia care inchiriaza cu totul la un pret relativ mai mic, dar totusi un pret inaccesibil unui numar de locatari egal cu nr de locuri. Deci va fi inchiriat de niste adolescenti teribilisti care vor lasa niste urme vizible in cocioaba. Poate merirta pretul.
Asadar cred ca o sa petrec revelionul la un bar prin Bucuresti si o sa merg la munte dupa 02.01 cu 80 de lei pe noapte.
Alta chestiune care iti agreseaza inteligenta este ca dupa ce ala iti ia 20 de milioane pe 4 nopti/5zile, nu ai ce sa faci 5 zile la munte. Cat cacat sa te dai cu schiurile, cate sa vizitezi ca deja am vizitat tot, pana la 15 ani. Si oricum aractiile astea costa si ele, de sezon, ducand costul total la mai mult decat daca ai face revelionul in Austria. Ce imi ofera mie locul acela sa merite sa stau pe 300 ron/noapte acolo.
Sunt eu un zgarcit ?! Se vede ca am lucrat cu evrei un an jumate ?


Niciun comentariu: