joi, 17 septembrie 2009

reloaded



Nu am mai avut chef si nici subiecte importante de postat.
Mare lucru nu s-a mai intamplat, am fost lovit de o stare de lene si plictiseala. Stare care o am si acum. Tocmai din aceasta cauza planuiesc sa fac o iesire pe la munte in ciuda faptului ca financiar merge treaba cam prost. Nu prea pot sa controlez bugetul. Am fost si in concediu si la 2 nunti, toate intr-o singura luna si ma cam ingropat. Problema e ca m-am cam plictisit la job si mai ales din cauza ca nu prea mai e ceva placut de facut, nu prea mai e mare lucru defacut.
Deci ma cam gandesc sa schimb si asta dar nu prea se gaseste. Daca stau asa ma plafonez.
Am inceput iar sa vad multe filme, doar asa de palmares. Vreau sa incerc ceva nou care sa-mi sperie putin neuronii.
Weekendu urmator plec la munte cu patratu si cu fetele.


Niciun comentariu: