vineri, 17 aprilie 2009

Gata



Talpile i-mi ard, la fel si palmele.
In camera e racoare si ma trage un somn. Sunt frant de oboseala, nu neaparat de astazi, ci oboseala acumulata. O sa dorm ca un bustean si o sa dorm si mai mult acasa, acolo unde este o racoare calduroasa ce mereu ma facut sa dorm linistit. De ce naiba ne zbatem atat, de ce nu dormim cu totii
si doar sa visam, ce vrem, cum ne vrem. Senzatia este aceasi si pariu ca si fericirea este aceasi. Dar in vis nu am obosii niciodata daca nu vrem.
Gata cu filozofeala sa rezum lucrurile palpabile ce le-am baut pan' acu:
Am inceput sa joc din nou starcraft, fie pe servul de la robattle (detalii de conectare pe serverul lor), fie pe gArena.
Am luat bonusul trimestrial, injumatatit fata de data trecuta, dar tot e bine ca e.
Am cheltuit bonusul trimestrial pe revizia periodica a masinii: filtru ulei, ulei, filtru aer, placute fata, manopera~700ron
Mai imi trbuie inca atat sa repar distrugerea facuta in weekendul trecut, aparatori noroi aripa, scut deflector aer, la 170Km/h si nefiind prinse bine de priceputii unde a facut fratemio masina, s-au desprins/tocit de roata.
A cam inceput sa ma atraga o colega, bine ca Mirela nu-mi citeste in caiet.Sunt un nemernic si un nehotarat.
Plec la tara de paste, o sa-mi faca mama capul calendar de verzi si uscate ca doar nu am mai vorbit de mult.
Am facut cateva cumparaturi intr-un hipermagazin, omor mare acolo, romanu nu are banii dar tot cumpara, mai ieftin dar cumpara.Deci cam merge piata produselor mai ieftine, alternative la cele scumpe.
Am adaugat un nou blog in blogroll. O sa-l urmaresc sa vad daca ramane. O sa adauc si pe mordechai ...ca e bun.
somn usor


Niciun comentariu: