sâmbătă, 21 februarie 2009

n-au copiii bani



Mai trec din cand in cand si prin camin deoarece inca mai am locul meu acolo si ma simt destul de bine. Am stat in camin in regie cat am fost in facultate si acum am mai facut rost de loc, sa zicem ca e un refugiu cand ma da femiea afara.
Mai mereu am fost la zii cu plata chiriei pentru ca banii de chirie nu i-am baut a doua zi de cum i-am primit de la parinti sau mai tarziu de cum am luat salariu. Totusi exista si categoria de studenti care platesc mai rar mai multe luni odata. Nu a fost niciodata o problema asta deoarece penalizariile sunt minore.
Ieri cand am venit in camin am avut surpriza sa descopar o lista cu studenti care daca nu platesc pana ieri luna decembrie vor fi evacuati si este pe bune deoarece au fost unii care nu platisera noiembrie si aceeia au primit direct ordinul de evacuare. Mirarea mea a fost din cauza lungimii acelei liste, erau 116 oameni si facand un calcul simplu este aproape o treime din camin. De ce oare au recurs la asemenea masura, nu au bani la buget, criza, foame nu stiu dar de burse marite nu mai zice nimeni nimic, sau de ceva masuri de stimulare a invatamantului de calitate, de trimiterea in parc la sah si table a dinozaurilor paranoici care cica profeseaza inca in Politehnica.
Poate noul ministru abramburica face si ea ceva desi am indoesc.
Am auzit o chestie tare intr-un clipulet oarecum comic in care un fel de om de stiinta explica audientei de ce sa nu i se adreseze lui intrebarea Cum vede viitorul in 20 de ani ? , acesta a raspuns ca el nu stie el asta , raspunsul il au invatatorii de la gradinita, ei sunt singurii care stiu cum va fi viitoru.


Niciun comentariu: