duminică, 4 ianuarie 2009

m-am intors



Gata cu vacanta de iarna. Inapoi la munca, inapoi in sistem... Cel mai mult iarna-mi place sa stau langa soba de teracota si sa nu fac nimic, defapt stau doar fizic pentru ca mintea-mi fuge cat ma tine imaginatia. Cand obosesc, dorm si cand nu dorm butonez televizorul. Anul asta din pacate nu am mai avut parte de zapada, decat foarte putin astazi cand am plecat. Daca era zapada mai iesem si afara sa fac drum... E frumos iarna la tara. Nu am reusit sa citesc nici o pagina din cele dpua carti care le am in curs de citire, am vazut cateva filme. Revelionul ...a fost o seara normala cu exceptia celor doua chestii* misto cu care am inceput anul. Cred ca am facut 1000 kilometri cu masina de cand am luato si se comporta foarte bine, defapat se comporta asa cum vreau eu.
Peste tot se vorbeste de criza, documentare despre dobanzi, banci, conspiratii...tre sa mai analizez putin chestia asta, am impresia ca nu e ceea ce pare dar va devenii tocmai pentru ca se vorbeste prea mult despre.Privim putin la nivel micro si largim cercul, sa zicem ca eu nu am smitit criza asta pana acum dar toata lumea spune ca suntem in criza, ma sperii, nu mai pot face credit, ba din contra ma apuc de economisire ca nu e bine in perioada de criza sa cumperi mai mult decat ai nevoie. Nu mai cumpar sistemul ala audio pe care il vroiam ca pot sa ascult destul de bine si la casti. Sistemul ramane necumparat, aia care l-au produs, daca vad ca nu mai vand nu or sa mai produca, reduc productia, reduc personalul nu mai investesc nici ei. Cam pare un domino. Tindem sa cadem intr-o groapa mai mare decat criza in care suntem. Cred ca reducerea cheltuielilor pana la limita este ceea mai prosta solutie care o poate face oricine acum fie ca e persoana fizica sau juridica. Criza o facem noi nu exista deja. Cred ca sunt unele interese in creearea acestei crize. In imobiliare intradevar sunt e varza totala, parca am mai scris acum ceva vreme, era o chestie normala sa se mai slefuiasca bolovanul pana ajunge la o marime mai normala. Si inca nu e. Criza este la americani, care traiesc de ani buni din datorii, produsul lor am impresia ca nu prea acopera datoriile, fac razboie costisitoare, au deficit comercial si nu fac nimic sa remedieze pentru ca ei sunt cei mai frumosi, destepti si grasi . Cand fac ei ceva sa repare ceva?! Pai atunci cand este o problema globala, ca doar ei sunt salvatorii... De aceea este nevoie de o criza globala. Sunt nerabdator sa vad care e planul, ca vad ca deja s-a ales un presedinte mai cu fata de bun samaritean ( asta negru ma refer), de salvator.
*chestie=BJ


Niciun comentariu: