luni, 8 septembrie 2008

Intoarcerea



Mi-am recuperat laptopul de la service. Reamintesc HP compaq 6720s T5870 si 2G rami cumparat 2150 ron de la emag probleme cu touchpadul, defapt cu butonul stanga.
Am aflat abia dupa ce am luat ca laptopul acesta este foarte slab la fiabilitate si anume are ceva probleme de concept cu displayul. Service-urile gem de acest model, nu neaparat echiparea mea, din cauza ca exista un licarit al imaginii deranjant in windows Xp . Multi le este schimbat displayul, altora mai suparati intreg produsul. Am studiat putin problema, pe forumul hp si nu numai, se pare ca nu este o problema hardware in mai toate cazurile rezolvandu-se prin schimbarea biosului cu unul mai nou si compatibil XP, pentru ca acest model de hp este vista designed..cica .. Poate sa fie si hardware problema dar mai rar. La mine a fost altceva, clicul stanga de la tachpad il recunostea ca fiind apasat aceasta ducand la imposibilitatea utilizarii doubletapingului ( dublu clic pe touchpad) a scrolului si normal a clicului stanga. Cica s-a inlocuit touchpadul. Acum fuctioneaza lin si bine pe vista ultimate. Nu am pus xp pentru ca vista e viitorul... Spuneam ca o sa fac un review la acest model de laptp dar deja exista pe net disponibil la un simplu search si nici chef nu mai am .
Ideea de baza e ca i-mi satisface toate nevoile( sper sa mearga si starcraft 2 ) merge bine si sper sa nu mai am probleme cu el si sa-mi fac treaba asa cum vreau. In rest ma bucur de utilizarea unui prea frumos mouse logitech care m-a costat ceva pentru un mouse. Sperante de fiabilitate extrema de la hp nu prea mai am ca deja s-a dezvirginat acest mit pentru mine.
Service-ul de la emag nu m-a dezamagit dupa cum se plang altii pe forumuri. Chestia e ca nu l-am lasat la baietii de la emag ci m-am dus direct la aia de la Scop Cop. care se ocupa de service lor l-am dus, cu ei am vorbit, de la ei l-am luat, a durat 5 zile. Ar fi durat mai mult daca il lasam la emag, numai 3 zile le lua pana il trimeteau in service.

Am terminat de citit o carte care am cumparato in fuga saptama trecuta de la diverta.
Dincolo de bine, dincoace de rau. Despre iubire de Aurora Liiceanu, Alice Nastase .
Este o carte cam pentru femei dar e bine sa o citeasca si barbatii ca le-ar face bine, cam la fel ca serialu Sex and the city cu care cam seamana ici colo. Nu ma pricep la reviewri de carti uite aici unul destul de bun, dar mai sunt si altele. Mie cartea mi-a parut, usurica, racoroasa, de vara, usor tabloidizata, comerciala..nu este un must read dar e buna de citit cand vrei sa te destinzi putin.

Am reusit sa-mi strang toate actele necesare pentru master, maine ma duc sa ma inscriu.

Deja am scris prea mult in publicarea asta si mi-e lene sa ma ocup acum de inserarea in codu html al blogului a cranpeiului de cod care face link de read more ... ma ocup intr-o sesiune viitoare , dar mai devreme de miercuri cand e sfarsitul lumii :)


Niciun comentariu: