sâmbătă, 5 iulie 2008

Ursulica



Acasa, la tara, am 3 catei. Defapt am avut caci din pacate Ursulica a trecut alaturi de restul familiei mele, intr-un loc plin de verdeata si linistit. Avea cred aproximativ 16 ani si practic am crescut odata cu el. Eu i-am pus nume, un nume dealtfel foarte nepotrivit deoarece este femela si nu arat deloc a urs. o sa urc aici o poza cu el dupa ce o gasesc. Asta e..imi pare foarte rau de el, sunt fiinte care odata disparute lasa o gaura care nu se poate umple pentru ca fiecare este unica. Cateii sunt poate cei in care putem intodeauna sa avem incredere...nu pot sa uit de un catel foarte devotat tatalui meu. Aveam vreo 7 ani si intr-o vara am plecat la mare cu ai mei. Molda asa o chema a inceput sa urle in fiecare noapte, din cauza ca nu mai i-l vedea pe tata. In penultima seara inainte sa ne intoarcem a murit. Cateii ar trebii sa fie mult mai respectati de oameni si luati exemplu.
Odihneasca-se in pace ursulica :(


Niciun comentariu: