vineri, 18 iulie 2008

somnolenta



Cred ca este din cauza sfarsitului de saptamana si oboselii acumulate.
Weekndul asta din nou ma duc la tara sa mai fac putin sport prin curtea casei, iar apoi dupa ce o sa fiu rupt de oboseala nu o s apot sa dorm ca omu pentru ca trebuie sa ma duc la nunta varului care, nunta, i-mi miroase urat inca de pe acum, mai ales ca este duminica noaptea , bleahh .
Inspiratie nu am sa scriu chestii frumoase ...
Sper ca astazi sa rman la birou ca nu am chef de deplasare in singura zi din saptamana cu temperaturi extreme.
Fata cea noua parca a mai colorat atmosfera si se pare ca nu este rea deloc.
Lumea in jurul meu programeaza plecari la mare in weekend ...hmm..las ca ma fac eu mare ....peste 2 luni i-mi iau masina.
Oare care este limita unde nu se mai aplica regula cu cat ai mai multi bani cu atat ii cheltui mai repede . Se pare ca sunt departe de ea, he he !!
Ma duc sa-mi beau cafeaua si poate mai scriu ceva dupa.
Later this day: hmm am baut cafeaua si mi-am luat si un redbull pentru ca mi-a dat big boss de lucru la niste aplicatii si ma pus cam organizator peste astia noii si ma simt cam responsabil..ce misto vinerea sa ai de lucru intens ...


Niciun comentariu: