miercuri, 23 iulie 2008

daily facts



Azi am inceput ziua diametral opus fata de ieri.
Desi este racoare m-a bucurat faptul ca am prins un 335 cu aer conditionat. And I saw an angel..
La radio s-a pus Dr Dre - Next episode iar soferul a coborat garda masinii in acel moment, o coincidenta foarte placuta. Mertzanele noi de la RATB au un sistem de suspensie cu perne de aer permitand atunci cand vrea sa urce unul in scaun cu rotile sa coboare garda pana la nivelul la care se poate urca direct de pe trotuar...sf chestie !!
M-a surprins placut ieri cum s-au miscat cei de la emag. Am bagat comanda la 11:00, nu m-au sunat, la 14:00 mi-a scris pe site ca ma asteapta sa-mi iau produsul. M-am dus desi nu aveam sperante, eu asteptandu-ma la ceva mai de moda veche, sa ma sune, sa astept o zi, mai ales ca sunt mai mari si cei mari nu prea sunt orientati pe client. Nu a fost asa, preturile mai mari putin se pare ca sunt justificate prin inbunatatirea serviciilor. Era destul de multa lume aseara si credeam ca o sa stau vreo juma de ora la coada, dar erau 4 persoane care preluau comenzile, apoi 4 case la care plateai urmate de 4 fete care iti inmanau produsul care te astepta la sfarsitul celor 10 min, maxim cat a durat celealte formalitati. Foarte frumos.
Am uitat sa relatez o chestie de la nunta lu varu de duminica. A fost un moment in care tiganul de la vioara freca fara rost corzile pe niste sarbe sau nu stiu ce, dar oricum incerca ceva solo.
Prin intermediul fratelui i-am dat un bonus lautarului sa cante balada lu' Porumbescu ca doar e house si poate place nuntasilor mai mult . Coloratul apreciand cerinta noastra a cantat balada si peste asta a mai cantat si ciocarlia sa ne arate ca poate. Toata lumea avea pielea de gaina :) ..priceless. E bine ca unii digei mai insereaza printre zumzuitul lor si fragmente nealterate din melodii care fac parte din categoria muzica, in felul asta mai afla si copii unele chestii
necunoscute .


Niciun comentariu: