luni, 14 iulie 2008

back in system



Am fost acasa, am depus putin efort fizic, m-am bronzat putin fara voie, am dormit, m-a durut capul si cam atat.
Am poposit constrans de situatie, setam programele la tvul mamei, pe stirile de la ProTv. Cred ca de acolo a inceput sa ma doara capul. Nu aveam nici inainte o parere prea buna despre postul asta dar acum parca sunt prea bagati pana peste cap . Stirile si relatarile lor in general (chestia asta mai este intalnita si la altii) suna ceva de genu : romanul se distreaza, romanul bea mici si bere si asculta muzica, romanul se relaxeaza, romanii au plecat la munte si la mare, tinerii romani au bani si ii fut pe litoral in discoteci de fitze si au masini si femeile sunt bune. Iau un interviu unor analfabeti care sunt in culmea fericirii ca o sa-i vada vecinu la tv, mai mereu intrebarea este aceasi cum va distrati, astia o baga paia cu super tare, veniti si voi apa e calda...etc Niciodata nu dau stiri care sa spuna ca romanii au credite care nu le pot platii, nu au unde sa lucreze pentru ca sunt prosti, ca se lasa de scoala si se uita la protv, ca sunt agramati 80%, s-au daca vor sa fie pozitivi sa de-a exemple cu oameni care muncesc. Nu, ei prostesc populatia slaba de minte in masa. Ar trebuii facute niste reguli de bun simt pentru posturile astea. De ce nu fac o stire in care sa vorbeasca despre motivul pentru care jumate din topitii care ii aratau ei prin reportaj purtau ochelari de soare noaptea, sunt sigur ca te poti accesoriza si noaptea dar cu ceva care sa se potriveasca spatiului si timpului, nu stiu, niste ochelari de luna...


Niciun comentariu: