vineri, 11 iulie 2008

Atat de vineri



Exista doua tipuri de saptamani. In functie de ce se va intampla in weekend... daca este ceva notabil, privesti cu interes, nerabdator uneori, cheful creste, energia creste totul este crescator, dar daca urmeaza sa dormi sau sa nu faci nimic totul este descrescator si daca saptamana mai incepe si bine pentreci timpul privind inapoi. Deci sunt saptamani in care mergi cu fata si saptamani in care mergi cu spatele.
Asta este una din categoria a doua. Sper ca astazi sa nu mai am deplasari pentru ca nu am chef azi.
Pe seara, pe racoare am sa plec spre casa cu fratemio. Sper sa se intample ceva notabil cat de curand ca daca nu risc sa-mi adoarma neuronii si ar cam fi ceva ce ar putea sa se intample...
Astia de la ING nu mi-au adus cardul ...niste tarani.
..pauza de tigara..revin
Mda am revenit dupa vreo 40 de min. Zici ca suntem la liceu si cand nu avem chef de latina iesim in curtea scolii.


Niciun comentariu: