duminică, 29 iunie 2008

in the middle of nothing



Ma zbat intr-un moment de plictiseala cam la granita cu momentul viata suge, nimic nu se intampla in jurul meu, parca toti au adormit.
Cu minorele se pare ca nu a fost sa fie ... :)) ni s-a stricat masina in Mihailesti si am ajuns la party abia la unu, nu am mai avut timp si nici lichidele necesare pentru a ma desfasura. De remarcat totusi ca minorele de acum sunt mai majore decat minorele de acum 6 ani, cel putin asa mi s-a parut.
Fazele astea cu dacia parca sunt semne sa i-mi iau su eu ceva pana la urma...abia astept sa vina safarsitul verii, ca atunci cred ca o sa purced in achizitia unui carator de oameni.
Ma enrveaza oamenii care stau invisible pe messenger....ori esti ori nu esti cam asta a e intrebarea!
Si cum spuneam..mare plictiseala... ascult muzica pe youtube, Placebo - Infra-red si altele de la cei trei englezoi..
Cam atat....ma duc sa fumez !!!


Niciun comentariu: